- ζει στην Εύοσμος, Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
- Από Ορεινή, Σέρρες, Ελλάδα
- Male
- σε γάμο
- 26/03/1974
- ακολουθείται από 22 μέλη
Πρόσφατες ενημερώσεις
- https://greekhistoryandprehistory.blogspot.com/2016/05/blog-post_14.html?m=1&fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR03K_5jaS9zDHYZ4yNi6XGUZ4O0ADbt9cmjK76Tb3sHahcjvzjXF3Yu7Yw_aem_AdVr6PgX_aab2y_iieGYfiFNw5R98W_dQG96jdZgOWB5KkOxKuCtvevxPbONsYW8iKWLePc8e25rCJuchEfzfhDa0 Σχόλια 0 Μοιράστηκε
- Παρακολουθήστε την ταινία και, αν είναι δυνατόν, σταματήστε να λαμβάνετε υπ' όψιν τις φασιστικές ταμπέλες.
Αυτή η ταινία αποκαλύπτει τον κλιματικό συναγερμό ως ένα επινοημένο τρόμο, χωρίς καμία βάση στην επιστήμη. Δείχνει ότι οι κύριες μελέτες και τα επίσημα δεδομένα δεν υποστηρίζουν τον ισχυρισμό ότι παρατηρούμε αύξηση των ακραίων καιρικών φαινομένων – τυφώνες, ξηρασίες, καύσωνες, πυρκαγιές και όλα τα υπόλοιπα. Αντικρούει κατηγορηματικά τον ισχυρισμό ότι οι τρέχουσες θερμοκρασίες και τα επίπεδα ατμοσφαιρικού CO2 είναι ασυνήθιστα και ανησυχητικά υψηλά. Αντίθετα, σε σύγκριση με τα τελευταία μισό δισεκατομμύριο χρόνια της ιστορίας της γης, τόσο οι τρέχουσες θερμοκρασίες όσο και τα επίπεδα CO2 είναι ακραία και ασυνήθιστα χαμηλά. Αυτή τη στιγμή βρισκόμαστε σε μια εποχή παγετώνων. Δείχνει επίσης ότι δεν υπάρχουν στοιχεία που να αποδεικνύουν ότι η αλλαγή των επιπέδων CO2 (έχουν αλλάξει πολλές φορές) έχει «οδηγήσει» ποτέ την κλιματική αλλαγή στο παρελθόν.
Γιατί τότε, μας λένε, ξανά και ξανά, ότι η «καταστροφική ανθρωπογενής αλλαγή του κλίματος» είναι ένα αδιαμφισβήτητο γεγονός; Γιατί μας λένε ότι δεν υπάρχουν στοιχεία που να το αντικρούουν; Γιατί μας λένε ότι όποιος αμφισβητεί το «κλιματικό χάος» είναι «οπαδός της επίπεδης Γης» και «αρνητής της επιστήμης»;
Η ταινία εξερευνά τη φύση της συναίνεσης πίσω από την κλιματική αλλαγή. Περιγράφει τις απαρχές της χρηματοδότησης για το κλίμα και την άνοδο της κλιματικής βιομηχανίας τρισεκατομμυρίων δολαρίων. Περιγράφει τις εκατοντάδες χιλιάδες θέσεις εργασίας που εξαρτώνται από την κλιματική κρίση. Εξηγεί την τεράστια πίεση στους επιστήμονες και σε άλλους να μην αμφισβητήσουν τον συναγερμό για το κλίμα: την απόσυρση χρηματοδότησης, απόρριψη από επιστημονικά περιοδικά, κοινωνικό εξοστρακισμό.
Αλλά ο συναγερμός για το κλίμα είναι κάτι πολύ περισσότερο από μια χρηματοδότηση και θέσεις εργασίας. Η ταινία εξερευνά την πολιτική του κλίματος. Από την αρχή, ο φόβος για το κλίμα ήταν πολιτικός. Ο ένοχος ήταν ο βιομηχανικός καπιταλισμός της ελεύθερης αγοράς. Η λύση ήταν υψηλότεροι φόροι και περισσότερες ρυθμίσεις. Από την αρχή, ο συναγερμός για το κλίμα ενθουσίασε και υιοθετήθηκε και προωθήθηκε από εκείνες τις ομάδες που ευνοούν τη μεγαλύτερη κυβέρνηση.
Αυτό είναι το ανομολόγητο πολιτικό χάσμα πίσω από τον συναγερμό για το κλίμα. Ο κλιματικός φόβος απευθύνεται ιδιαίτερα σε όλους όσους βρίσκονται στο αδρά χρηματοδοτούμενο από δημόσιο χρήμα κατεστημένο. Αυτό περιλαμβάνει τη δυτική διανόηση, που χρηματοδοτείται σε μεγάλο βαθμό από το δημόσιο, για την οποία το κλίμα έχει γίνει ζήτημα ηθικής. Σε αυτούς τους κύκλους, η κριτική ή η αμφισβήτηση του κλιματικού συναγερμού είναι παραβίαση της κοινωνικής δεοντολογίας.
Η ταινία περιλαμβάνει συνεντεύξεις με έναν αριθμό πολύ διακεκριμένων επιστημόνων, όπως ο καθηγητής Στίβεν Κούνιν (συγγραφέας του «Unsettled», πρώην κοσμήτορας και αντιπρόεδρος του Caltech), ο καθηγητής Ντικ Λίντζεν (πρώην καθηγητής μετεωρολογίας στο Χάρβαρντ και το MIT), ο καθηγητής Γουίλ Χάπερ (καθηγητής φυσικής στο Πρίνστον), ο Δρ John Clauser (βραβείο Νόμπελ Φυσικής το 2022), ο καθηγητής Nir Shaviv (Ινστιτούτο Φυσικής Racah), ο καθηγητής Ross McKitrick (Πανεπιστήμιο του Guelph), ο Willie Soon και αρκετοί άλλοι.
Την ταινία έγραψε και σκηνοθέτησε ο Βρετανός σκηνοθέτης Μάρτιν Ντάρκιν και είναι η συνέχεια του εξαιρετικού ντοκιμαντέρ του 2007 «The Great Global Warming Swindle». Παραγωγός της ταινίας ήταν ο Τομ Νέλσον, ένας podcaster (αυτός που διαθέτει στο ίντερνετ αρχεία βίντεο ή ήχου), που εξετάζει σε βάθος θέματα συζήτησης για το κλίμα για το μεγαλύτερο μέρος δύο δεκαετιών.
https://youtu.be/zmfRG8-RHEI?si=6CkOVKk2EX6UibKDΠαρακολουθήστε την ταινία και, αν είναι δυνατόν, σταματήστε να λαμβάνετε υπ' όψιν τις φασιστικές ταμπέλες. Αυτή η ταινία αποκαλύπτει τον κλιματικό συναγερμό ως ένα επινοημένο τρόμο, χωρίς καμία βάση στην επιστήμη. Δείχνει ότι οι κύριες μελέτες και τα επίσημα δεδομένα δεν υποστηρίζουν τον ισχυρισμό ότι παρατηρούμε αύξηση των ακραίων καιρικών φαινομένων – τυφώνες, ξηρασίες, καύσωνες, πυρκαγιές και όλα τα υπόλοιπα. Αντικρούει κατηγορηματικά τον ισχυρισμό ότι οι τρέχουσες θερμοκρασίες και τα επίπεδα ατμοσφαιρικού CO2 είναι ασυνήθιστα και ανησυχητικά υψηλά. Αντίθετα, σε σύγκριση με τα τελευταία μισό δισεκατομμύριο χρόνια της ιστορίας της γης, τόσο οι τρέχουσες θερμοκρασίες όσο και τα επίπεδα CO2 είναι ακραία και ασυνήθιστα χαμηλά. Αυτή τη στιγμή βρισκόμαστε σε μια εποχή παγετώνων. Δείχνει επίσης ότι δεν υπάρχουν στοιχεία που να αποδεικνύουν ότι η αλλαγή των επιπέδων CO2 (έχουν αλλάξει πολλές φορές) έχει «οδηγήσει» ποτέ την κλιματική αλλαγή στο παρελθόν. Γιατί τότε, μας λένε, ξανά και ξανά, ότι η «καταστροφική ανθρωπογενής αλλαγή του κλίματος» είναι ένα αδιαμφισβήτητο γεγονός; Γιατί μας λένε ότι δεν υπάρχουν στοιχεία που να το αντικρούουν; Γιατί μας λένε ότι όποιος αμφισβητεί το «κλιματικό χάος» είναι «οπαδός της επίπεδης Γης» και «αρνητής της επιστήμης»; Η ταινία εξερευνά τη φύση της συναίνεσης πίσω από την κλιματική αλλαγή. Περιγράφει τις απαρχές της χρηματοδότησης για το κλίμα και την άνοδο της κλιματικής βιομηχανίας τρισεκατομμυρίων δολαρίων. Περιγράφει τις εκατοντάδες χιλιάδες θέσεις εργασίας που εξαρτώνται από την κλιματική κρίση. Εξηγεί την τεράστια πίεση στους επιστήμονες και σε άλλους να μην αμφισβητήσουν τον συναγερμό για το κλίμα: την απόσυρση χρηματοδότησης, απόρριψη από επιστημονικά περιοδικά, κοινωνικό εξοστρακισμό. Αλλά ο συναγερμός για το κλίμα είναι κάτι πολύ περισσότερο από μια χρηματοδότηση και θέσεις εργασίας. Η ταινία εξερευνά την πολιτική του κλίματος. Από την αρχή, ο φόβος για το κλίμα ήταν πολιτικός. Ο ένοχος ήταν ο βιομηχανικός καπιταλισμός της ελεύθερης αγοράς. Η λύση ήταν υψηλότεροι φόροι και περισσότερες ρυθμίσεις. Από την αρχή, ο συναγερμός για το κλίμα ενθουσίασε και υιοθετήθηκε και προωθήθηκε από εκείνες τις ομάδες που ευνοούν τη μεγαλύτερη κυβέρνηση. Αυτό είναι το ανομολόγητο πολιτικό χάσμα πίσω από τον συναγερμό για το κλίμα. Ο κλιματικός φόβος απευθύνεται ιδιαίτερα σε όλους όσους βρίσκονται στο αδρά χρηματοδοτούμενο από δημόσιο χρήμα κατεστημένο. Αυτό περιλαμβάνει τη δυτική διανόηση, που χρηματοδοτείται σε μεγάλο βαθμό από το δημόσιο, για την οποία το κλίμα έχει γίνει ζήτημα ηθικής. Σε αυτούς τους κύκλους, η κριτική ή η αμφισβήτηση του κλιματικού συναγερμού είναι παραβίαση της κοινωνικής δεοντολογίας. Η ταινία περιλαμβάνει συνεντεύξεις με έναν αριθμό πολύ διακεκριμένων επιστημόνων, όπως ο καθηγητής Στίβεν Κούνιν (συγγραφέας του «Unsettled», πρώην κοσμήτορας και αντιπρόεδρος του Caltech), ο καθηγητής Ντικ Λίντζεν (πρώην καθηγητής μετεωρολογίας στο Χάρβαρντ και το MIT), ο καθηγητής Γουίλ Χάπερ (καθηγητής φυσικής στο Πρίνστον), ο Δρ John Clauser (βραβείο Νόμπελ Φυσικής το 2022), ο καθηγητής Nir Shaviv (Ινστιτούτο Φυσικής Racah), ο καθηγητής Ross McKitrick (Πανεπιστήμιο του Guelph), ο Willie Soon και αρκετοί άλλοι. Την ταινία έγραψε και σκηνοθέτησε ο Βρετανός σκηνοθέτης Μάρτιν Ντάρκιν και είναι η συνέχεια του εξαιρετικού ντοκιμαντέρ του 2007 «The Great Global Warming Swindle». Παραγωγός της ταινίας ήταν ο Τομ Νέλσον, ένας podcaster (αυτός που διαθέτει στο ίντερνετ αρχεία βίντεο ή ήχου), που εξετάζει σε βάθος θέματα συζήτησης για το κλίμα για το μεγαλύτερο μέρος δύο δεκαετιών. https://youtu.be/zmfRG8-RHEI?si=6CkOVKk2EX6UibKD - https://peof78.wordpress.com/2023/01/15/%ce%b1%ce%be%ce%b9%ce%bf%cf%8d%ce%bc%ce%b5%ce%bd-%cf%84%ce%b7%ce%bd-%ce%ad%ce%bd%cf%89%cf%83%ce%b9%ce%bd-%cf%84%ce%b7%cf%82-%ce%ba%cf%8d%cf%80%cf%81%ce%bf%cf%85-%ce%bc%ce%b5-%cf%84%ce%b7%ce%bd-2/
- Η υπογραφή του ενωτικού δημοψηφίσματος του 1950 έλαβε χώρα μεταξύ 15 και 22 Ιανουαρίου. Το αποτέλεσμα του δημοψηφίσματος είναι γνωστό: Το 95.7% των Ελλήνων της Κύπρου τάχθηκε υπέρ της ένωσης της Κύπρου με την Ελλάδα. Το γεγονός αυτό πρέπει να θεωρηθεί κομβικής σημασίας στη σύγχρονη κυπριακή ιστορία, αφού αποτέλεσε ουσιαστικά το αποκορύφωμα της ειρηνικής προσπάθειας του ελληνικού πληθυσμού του νησιού για ευόδωση του εθνικού τους αιτήματος. Στο εξής, το ενωτικό κίνημα θα περνούσε σε μαχητικότερη φάση. Στο παρόν επετειακό άρθρο θα επιχειρήσουμε μια σύντομη σκιαγράφηση της ατμόσφαιρας της περιόδου και των αντιδράσεων των διαφόρων εμπλεκομένων στις εξελίξεις.
Ενωτικά δημοψηφίσματα είχαν διεξαχθεί και στις προηγούμενες δεκαετίες. Συγκεκριμένα, επιχειρήθηκε συλλογή υπογραφών υπέρ της Ένωσης το 1914, αλλά το εγχείρημα έμεινε ανολοκλήρωτο λόγω της έναρξης του Α’ Παγκοσμίου Πολέμου. Στα 1921 και 1930 υπογράφηκαν επίσης ενωτικά ψηφίσματα, αλλά μόνο από τις χωριτικές αρχές και εκκλησιαστικές επιτροπές των κατά τόπους κοινοτήτων. Το δημοψήφισμα του 1950, λοιπόν, ήταν καινοτόμο ως προς τη διαδικασία του, αφού απέκτησαν για πρώτη φορά (με εξαίρεση το 1905 όταν ψήφισαν στις εκλογές των σχολικών εφορειών) δικαίωμα ψήφου, όχι μόνο ο αντρικός πληθυσμό, αλλά και οι γυναίκες του νησιού. Παράλληλα, το ηλικιακό όριο των εν δυνάμει ψηφοφόρων μειώθηκε από τα 21 έτη (1914) στα 18.
Άλλο ενδιαφέρον στοιχείο που παρουσιάζει το δημοψήφισμα του 1950, ήταν η συμμετοχή Κυπρίων του εξωτερικού. Από τα μέσα Δεκεμβρίου 1949 εμφανίζονται δημοσιεύματα στον Τύπο με τα οποία οι απόδημοι Κύπριοι ζητούσαν να εξευρεθεί τρόπος συμμετοχής τους. Ενδεικτικά καταγράφουμε την αναφορά της Ελευθερίας της Λευκωσίας στις 26 Ιανουαρίου 1950 για υπογραφή των δέλτων του δημοψηφίσματος από 935 Κυπρίους της Αθήνας.
Πριν εξετάσουμε τις διάφορες αντιδράσεις και την ατμόσφαιρα της εποχής, πρέπει να έχουμε υπ’ όψιν ότι το ενωτικό δημοψήφισμα της 15ης Ιανουαρίου 1950 διεξήχθη σε ένα τεταμένο εθνικά και πολωμένο παραταξιακά κλίμα, στον απόηχο του ελληνικού εμφυλίου και των συγκρούσεων των προηγουμένων ετών με αφορμή τις δημοτικές εκλογές του Μαΐου 1949 στο νησί και τη Διασκεπτική Συνέλευση την οποία προκήρυξε η αποικιακή Διοίκηση του νησιού τον Ιούλιο του 1947, με στόχο την παραχώρηση μορφής αυτοκυβέρνησης στους Κυπρίους.Η υπογραφή του ενωτικού δημοψηφίσματος του 1950 έλαβε χώρα μεταξύ 15 και 22 Ιανουαρίου. Το αποτέλεσμα του δημοψηφίσματος είναι γνωστό: Το 95.7% των Ελλήνων της Κύπρου τάχθηκε υπέρ της ένωσης της Κύπρου με την Ελλάδα. Το γεγονός αυτό πρέπει να θεωρηθεί κομβικής σημασίας στη σύγχρονη κυπριακή ιστορία, αφού αποτέλεσε ουσιαστικά το αποκορύφωμα της ειρηνικής προσπάθειας του ελληνικού πληθυσμού του νησιού για ευόδωση του εθνικού τους αιτήματος. Στο εξής, το ενωτικό κίνημα θα περνούσε σε μαχητικότερη φάση. Στο παρόν επετειακό άρθρο θα επιχειρήσουμε μια σύντομη σκιαγράφηση της ατμόσφαιρας της περιόδου και των αντιδράσεων των διαφόρων εμπλεκομένων στις εξελίξεις. Ενωτικά δημοψηφίσματα είχαν διεξαχθεί και στις προηγούμενες δεκαετίες. Συγκεκριμένα, επιχειρήθηκε συλλογή υπογραφών υπέρ της Ένωσης το 1914, αλλά το εγχείρημα έμεινε ανολοκλήρωτο λόγω της έναρξης του Α’ Παγκοσμίου Πολέμου. Στα 1921 και 1930 υπογράφηκαν επίσης ενωτικά ψηφίσματα, αλλά μόνο από τις χωριτικές αρχές και εκκλησιαστικές επιτροπές των κατά τόπους κοινοτήτων. Το δημοψήφισμα του 1950, λοιπόν, ήταν καινοτόμο ως προς τη διαδικασία του, αφού απέκτησαν για πρώτη φορά (με εξαίρεση το 1905 όταν ψήφισαν στις εκλογές των σχολικών εφορειών) δικαίωμα ψήφου, όχι μόνο ο αντρικός πληθυσμό, αλλά και οι γυναίκες του νησιού. Παράλληλα, το ηλικιακό όριο των εν δυνάμει ψηφοφόρων μειώθηκε από τα 21 έτη (1914) στα 18. Άλλο ενδιαφέρον στοιχείο που παρουσιάζει το δημοψήφισμα του 1950, ήταν η συμμετοχή Κυπρίων του εξωτερικού. Από τα μέσα Δεκεμβρίου 1949 εμφανίζονται δημοσιεύματα στον Τύπο με τα οποία οι απόδημοι Κύπριοι ζητούσαν να εξευρεθεί τρόπος συμμετοχής τους. Ενδεικτικά καταγράφουμε την αναφορά της Ελευθερίας της Λευκωσίας στις 26 Ιανουαρίου 1950 για υπογραφή των δέλτων του δημοψηφίσματος από 935 Κυπρίους της Αθήνας. Πριν εξετάσουμε τις διάφορες αντιδράσεις και την ατμόσφαιρα της εποχής, πρέπει να έχουμε υπ’ όψιν ότι το ενωτικό δημοψήφισμα της 15ης Ιανουαρίου 1950 διεξήχθη σε ένα τεταμένο εθνικά και πολωμένο παραταξιακά κλίμα, στον απόηχο του ελληνικού εμφυλίου και των συγκρούσεων των προηγουμένων ετών με αφορμή τις δημοτικές εκλογές του Μαΐου 1949 στο νησί και τη Διασκεπτική Συνέλευση την οποία προκήρυξε η αποικιακή Διοίκηση του νησιού τον Ιούλιο του 1947, με στόχο την παραχώρηση μορφής αυτοκυβέρνησης στους Κυπρίους. - "Είμαι από τη φυλή σας, είς ένα μνήμα μαζί με σας θα θαφτώ, ό,τι έχω, ζωή, περιουσία, φιλίες είς την Ευρώπην, κεφάλαια γνώσεων αποκτημένα από τόσα θεάματα και ακροάματα συμβάντων του κόσμου είς τάς ημέρας μου, τα αφιερώνω είς την κοινήν πατρίδα…
Κατεβαίνω πολεμιστής είς το στάδιον, θα πολεμήσω ως κυβέρνησις, δεν λαθεύομαι τον έρωτα των προνομίων πού είναι φυτευμένες είς ψυχές πολλών, τα ονειροπολήματα των λογιωτάτων, ξένων πρακτικής ζωής, το φιλύποπτο, κυριαρχικό και ανήμερο αλλοεθνών ανδρών. Η νίκη θα είναι δική μας, αν βασιλεύση είς την ακαρδίαν μας μόνο το αίσθημα το Ελληνικό, ο φιλήκοος των ξένων είναι προδότης."
Ιωάννης Καποδίστριας"Είμαι από τη φυλή σας, είς ένα μνήμα μαζί με σας θα θαφτώ, ό,τι έχω, ζωή, περιουσία, φιλίες είς την Ευρώπην, κεφάλαια γνώσεων αποκτημένα από τόσα θεάματα και ακροάματα συμβάντων του κόσμου είς τάς ημέρας μου, τα αφιερώνω είς την κοινήν πατρίδα… Κατεβαίνω πολεμιστής είς το στάδιον, θα πολεμήσω ως κυβέρνησις, δεν λαθεύομαι τον έρωτα των προνομίων πού είναι φυτευμένες είς ψυχές πολλών, τα ονειροπολήματα των λογιωτάτων, ξένων πρακτικής ζωής, το φιλύποπτο, κυριαρχικό και ανήμερο αλλοεθνών ανδρών. Η νίκη θα είναι δική μας, αν βασιλεύση είς την ακαρδίαν μας μόνο το αίσθημα το Ελληνικό, ο φιλήκοος των ξένων είναι προδότης." Ιωάννης Καποδίστριας - Ο πρώτος καφές του 2023... με το πλαστικό καλαμάκι του, το πλαστικό ποτηράκι του και καλοχτυπημένος εννοείται... ακριβώς όπως πρέπει δηλαδή! 😁
Καλησπέρα και καλή βραδιά! ☺️😉Ο πρώτος καφές του 2023... με το πλαστικό καλαμάκι του, το πλαστικό ποτηράκι του και καλοχτυπημένος εννοείται... ακριβώς όπως πρέπει δηλαδή! 😁 Καλησπέρα και καλή βραδιά! ☺️😉 - Σωτήριον έτος 2023⁰⁰ ☺️ Καλή Χρονιά ☺️
Είθε να φέρει υγεία σε όλους, ελευθερία και επιστροφή στις αληθινές αξίες και τα ιδανικά του Ελληνισμού ☺️Σωτήριον έτος 2023⁰⁰ ☺️ Καλή Χρονιά ☺️ Είθε να φέρει υγεία σε όλους, ελευθερία και επιστροφή στις αληθινές αξίες και τα ιδανικά του Ελληνισμού ☺️
και άλλες ιστορίες